Louise Bay - Mr. Arrogáns

 



Sziasztok!

 
Elsőként szeretném megköszönni a lehetőséget az Álomgyár Kiadónak, hogy 2024-ben is folytatjuk a közös munkát! Köszönöm a bizalmat!
 
Minden eddigi londoni nagymenőt olvastam már és megvan a kedvenc történetem persze (ez maradjon az én titkom), a Mr. Arrogáns is igazán izgalmasra sikeredett. Nem tartottam az ötödik könyvet sem unalmasnak, ami azért nagy szó egy olyan történetben, ahol minden szépfiú megfordult már, olvastunk róluk, igaz csak foszlányokat. Külön is olvasható ez a regény is, nem tartalmaz semmilyen spoilert az előzőkre. Szerencsém volt, mert én az első hármat úgy felcseréltem, ahogy lehet, ám ez egyáltalán nem vette el a történetek élvezését.



Andrew, akinek már a neve is tekintélyt parancsoló, egy elég összetett személyiség. Elsőre egy kiállhatatlan főnök képében mutatkozik, majd kissé megnyílik, mikor egyre többet tudunk meg a családi hátteréről illetve természetesen róla, a belső világáról és arról, mi milyen fontos számára.
Sofia mindenért megdolgozott, nem adatott meg az az előkelő élet, mint másoknak. Ezt én úgy értelmeztem, hogy nem is bánja. Nagy cél hajtja, de szüksége van egy munkára ahhoz, hogy el tudjon indulni az önálló életben. Épp ezért jön kapóra neki egy felszabadult hely, ám ennek a helynek igencsak nagy ára van. A kitartása példamutató, fel tudja állítani a fontossági sorrendet az életében, amihez tartja is magát. Nem elég, hogy a munkája sem egyszerű, családi titkokra is derül fény. Ennek ellenére egészen könnyen kezeli a megpróbáltatásokat.


No hol fonódik egybe a történet? Mikortól bontakozik ki a fő szál?


Sofia-t nem olyan fából faragták, hogy megijedjen egy kis haragos szépfiútól, nem is érti, miért lépett le annyi asszisztens Andrew mellől, aki így már az ő főnöke is.
A bonyodalmakon keresztül berobban egy szál, ami azt sejteti, talán több is lehet köztük, mint munkakapcsolat. Ámde lehetséges-e egyáltalán, ha Andrew olyan szabályok szerint éli az életét, ami ezt teljes mértékben lehetetlenné teszi? Olvassátok el, kiderül, hogy az ész érvek tartják-e az iramot a szív által megélt érzelmekkel!
 
Számomra ez a történet 5 csillagot kap, mivel nem húzta az időt, nem köntörfalaz, sodorja az ár a szereplőket, nem kellett 500 oldalon keresztül olvasni a semmit.

⭐⭐⭐⭐⭐

Köszönöm, hogy elolvastad!
Stau💙

 

Fülszöveg:

 
Andrew Blake-et így jellemzik a legjobb barátai.


Próbálj meg az új asszisztense lenni. Semmi sem elég jó, amit csinálok. Minél inkább igyekszem a kedvében járni, annál inkább figyelmen kívül hagy engem. Kezdek azon tűnődni, hogy van-e egyáltalán szív abban a magas, kemény, gyönyörű testben.


Egyik este, munka után az új legjobb barátomnak – az iroda közelében lévő kocsma csaposának – panaszkodom róla. Találd ki, ki ült egész végig mögöttem, és hallotta minden kis részletét a sirámomnak?


Andrew pillantásából azonban nem tudom eldönteni, hogy most kirúg-e, vagy megcsókol…


Vajon mit tartogat a jövő a kiismerhetetlenül szexi főnök és a szenvedélyesen pimasz asszisztens párosának? Erre keresi a választ a USA today bestsellerszerző, Louise Bay ebben a regényében.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések